dilluns, 14 d’octubre del 2013

El meu ideal d'una amistat

Partint d'un fragment de la novel·la que estem llegint durant el primer trimestre, L'amic retrobat, proposem fer una redacció sobre l'ideal  que té l'alumnat de 2n d'ESO de l'amistat.

Hem agafat el primer paràgraf del capítol 4, a la pàgina 21 seguint l'edició de Labutxaca, perquè serveixi de model:

p. 21
"Tot me'l feia atractiu. Primer i principalment, ____________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________.
Després, el                   seu ______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________ em suggerien poderosament que havia aconseguit per fi trobar algú que s'adaptava al meu ideal d'una amistat."

5 comentaris:

  1. "Tot me'l feia atractiu. Primer i principalment, els seus gustos i aficions.
    Després, el seu esperit crític del món em suggerien poderosament que havia aconseguit per fi trobar algú que s'adaptava al meu ideal d'una amistat."

    ResponElimina
  2. L’AMIC RETROBAT

    "Tot me'l feia atractiu. Primer i principalment, la gràcia en que caminava –per mi- anava caminant a pas feliç, divertit i rialler com si li hagués tocat la loteria, i a mi m’encanten les persones felices i contentes.
    Després, la seva vestimenta de colors vius i ratllat, l’elegància amb que ho porta i la seva peculiaritat. El seus ulls grossos i verds amb la nineta negra, que, cridaven sobre la cara blanca i rodona, em suggerien poderosament que havia aconseguit per fi trobar algú que s'adaptava al meu ideal d'una amistat."

    ResponElimina
  3. Pol Estapé
    31/10/2013
    2nC
    El meu ideal d'una amistat
    Tot me’l feia atractiu. Primer i principalment, es bona persona, no molesta a la gent, no es riu de les dificultats dels demes i t’ajuda quan et passa alguna cosa i et recolza en els teus pitjors moments. Després el seu aspecte i la seva manera de ser em deia que havia trobat algú que s’adaptava el meu ideal d’una amistat.

    ResponElimina
  4. "Tot me'l feia atractiu. Primer i principalment, era molt graciós i simpàtic, els nostres gustos eren els mateixos. Després, la seva forma de vestir no era res de l’altre món era normalet, quasi no tenia ningun defecte per el moment i com els nostres pares ja es coneixien quasi sempre estàvem junts. Totes questes coses em suggerien poderosament que havia aconseguit per fi trobar algú que s'adaptava al meu ideal d'una amistat."

    ResponElimina
  5. Tot me'l feia atractiu. Primer i principalment, els seus gustos sobre la tecnologia i el seu sentit de l'humor que mai pots cansar-te.
    Després, la seva forma de parlar amb claredat, educació i la seva manera d'escoltar tan peculiar, on sembla que l'estigui mirant amb tanta atenció que minuts més tard hagi de fer un retrat, el seu estat d'ànims on mai està deprimit, sempre alegre, és tan alegre com un noi en una botiga de llaminadures o fins i tot més! Tots els seus gustos, manies, costums, forma de ser en general, em suggerien poderosament que havia aconseguit per fi trobar algú que s'adaptava al meu ideal d'una amistat."

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.